کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری
سرخط خبرها

واتساپ در این گوشی‌ها غیرفعال می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۸۴۸۵
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
واتساپ در این گوشی‌ها غیرفعال می‌شود
واتساپ امروز اعلام کرد که بزودی قصد دارد به پشتیبانی از بخشی از گوشی‌های قدیمی اندرویدی و همچنین مبتنی بر سیستم عامل iOS پایان دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیست منتشر شده از سوی تیم پشتیبان از این پیام‌رسان شامل ۴۹ گوشی مختلف می‌شود که می‌توان در بین آن‌ها محصولات مهمی همچون آیفون ۵، آیفون ۵C و گلکسی اس ۲ را مشاهده کرد.

با عرضه گوشی‌ها و محصولات جدید به بازار، واتساپ به پشتیبانی از دستگاه‌ها و گوشی‌های قدیمی پایان می‌دهد. براساس گزارش منتشر شده از سوی سایت Gizchina، قرار است واتساپ در تاریخ ۳۱ دسامبر (دهم دی‌ماه) به پشتیبانی از ۴۹ گوشی هوشمند دیگر پایان دهد. به عبارت دیگر پس از این تاریخ واتساپ قابلیت اجرا بر روی این محصولات را نخواهد داشت و کاربران آن‌ها به ناچار باید برای استفاده از این پیام‌رسان از دستگاهی جدیدتر استفاده کنند.

واتساپ به طور مرتب برای پیام‌رسان خود بروزرسانی‌های جدیدی منتشر می‌کند، اما هر از چندگاهی بخشی از دستگاه‌های قدیمی امکان نصب آن‌ها را از دست می‌دهند. در این شرایط این پیام‌رسان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که پشتیبانی از نسخه جدید واتساپ توسط این گوشی‌ها امکان پذیر نیست. به عنوان مثال در ماه اکتبر گذشته شاهد آن بودیم که پشتیبانی این پیام‌رسان از دو سیستم عامل iOS ۱۰ و iOS ۱۱ به پایان رسید و استفاده از واتساپ بر روی آن‌ها غیرممکن شد. در این حالت کاربران گوشی‌های آیفون باید برای استفاده از این پیام‌رسان دستگاه خود را به نسخه جدید از سیستم عامل iOS مجهز می‌کردند.


این بار نیز قرار است پشتیبانی واتساپ از دو گوشی آیفون و همچنین ۴۷ گوشی اندرویدی به پایان برسد. خوشبختانه این محصولات در سال‌های دور معرفی و عرضه شده‌اند و به احتمال فراوان شما نیز سال‌ها پیش از استفاده از این رده از دستگاه‌ها دست کشیده‌اید. البته طبیعی است که هنوز هم بسیاری از کاربران به استفاده از این گوشی‌های هوشمند ادامه دهند. در این صورت متاسفانه باید گفت که واتساپ به پشتیبانی از دستگاه شما پایان داده است و برای استفاده از این پیام‌رسان مجبور هستید دستگاه جدیدتری تهیه کنید.

در لیست منتشر شده از سوی واتساپ نام محصولات و گوشی‌های مهمی دیده می‌شود که هنوز هم کاربران و طرفداران زیادی دارند؛ گوشی‌هایی همچون آیفون ۵، آیفون ۵C، گلکسی اس ۲، گلکسی اس ۳ مینی و.

لیست کامل گوشی‌هایی که قرار است واتساپ از تاریخ ۳۱ دسامبر (دهم دی‌ماه) به عملکرد خود بر روی آن‌ها پایان دهد را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

آیفون ۵
آیفون ۵C
Archos ۵۳ Platinum
Grand S Flex ZTE
Grand X Quad V۹۸۷ ZTE
HTC Desire ۵۰۰
هواوی Ascend D
هواوی Ascend D۱
هواوی Ascend D۲
هواوی Ascend G۷۴۰
هواوی Ascend Mate
هواوی Ascend P۱
Quad XL
Lenovo A۸۲۰
LG Enact
LG Lucid ۲
LG Optimus ۴X HD
LG Optimus F۳
LG Optimus F۳Q
LG Optimus F۵
LG Optimus F۶
LG Optimus F۷
LG Optimus L۲ II
LG Optimus L۳ II
LG Optimus L۳ II Dual
LG Optimus L۴ II
LG Optimus L۴ II Dual
LG Optimus L۵
LG Optimus L۵ Dual
LG Optimus L۵ II
LG Optimus L۷
LG Optimus L۷ II
LG Optimus L۷ II Dual
LG Optimus Nitro HD
Memo ZTE V۹۵۶
سامسونگ گلکسی Ace ۲
سامسونگ گلکسی Core
سامسونگ گلکسی اس ۲
سامسونگ گلکسی اس ۳ مینی
سامسونگ گلکسی Trend II
سامسونگ گلکسی Trend Lite
سامسونگ گلکسی Xcover ۲
سونی اکسپریا Arc S
سونی اکسپریا miro
سونی اکسپریا Neo L
Wiko Cink Five
Wiko Darknight ZT

منبع: شهر سخت افزار

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->